Cittaslow
Unia Europejska

Czyste powietrze

SPIS LUDNOŚCI 2021

Gminne nieruchomości na sprzedaż i dzierżawy

22-07-2014

Trzeci dzień pobytu w Woehrden

Trzeci dzień pobytu w Woehrden rozpoczęliśmy pysznym śniadaniem, które zjedliśmy oczywiście w towarzystwie dzieci niemieckich. Następnie udaliśmy się na wycieczkę do Meldorf. Po drodze odwiedziliśmy pomnik – symbol walk pomiędzy Niemcami i Duńczykami. W Meldorf zwiedziliśmy muzeum regionalne, w którym było mnóstwo pamiątek mówiących o życiu nad Morzem Północnym. Z muzeum przemieściliśmy się do uroczego Kościoła ewangelickiego, zbudowanego w stylu gotyckim. Wielkim zaskoczeniem dla wszystkich było to, że księdzem tam jest kobieta. Po wizycie w Meldorf wróciliśmy na obiad. Apetyty wszystkim dopisywały więc wszystko szybko zniknęło z naszych talerzy. Po obiedzie rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Drużyny były oczywiście polsko-niemieckie, więc musieliśmy porozumiewać się w obu językach. O godzinie 17.00 ruszyliśmy nad morze, aby zażyć w nim kąpieli. Wreszcie nam się to udało, bo akurat był przypływ. W dobrych humorach wróciliśmy na kolację, którą zjedliśmy oczywiście w towarzystwie naszych gospodarzy.